maandag 6 november 2017

17 december 2017 3de Kerstparty Naald en draad Schoten.

De tijd vliegt... dringend werk te doen... juf komt er een Kerstparty? Vraagt mijn lapjeszus? Yes ik ben er mee bezig... deze week en vastgelegd. Zo kan ik jullie vertellen dat we dit jaar onze Party doen op een nieuwe lokatie.

Op weg naar Naald en Draad kom ik steeds voorbij de Ciconia en dat wekte al een hele poos mijn aandacht. De vernieuwde zaak is nog maar pas 5 weken open. Daar wou ik wel eens binnen zien. Hartelijk ontvangen door de zaakvoerder en nieuwsgierig als ik ben uitleg gevraagd over de nieuwe benaming. 
Ciconia is de Latijnse benaming voor ooievaar. De vroegere benaming van deze zaak tot voor kort "de horst" verwijst naar de takken waarmee dat ooievaars hun nesten (en nog steeds ) mee bouwen. 


We mochten boven zien naar het zaaltje en ik was helemaal verkocht.





zondag 17 december Kerstparty
aanvang 10.00u
Brasserie Ciconia Hortsebaan 1 2900 Schoten

Breng mee: Handwerken en patchwork om aan de andere cursisten te laten zien, ufo's en affo's
                    

We voorzien koffie - thee - fruitsap en water voor +/- 1,30 u naar believen.
assortiment broodjes, croissants en koffiekoekjes, 
kaas, ham, preparé, krabsla, gerookte ham, confituur
roerei natuur of met spek. 


Na ons ontbijtje gaan we genieten van weer hele prachtige handwerken en quilts en kunnen we gezellig samen zijn.


Vanaf morgen delen we in de lessen inschrijvingsformulieren uit en kan je inschrijven. Je inschrijving is pas definitief na betaling van 20€ per persoon.

Zoals we ook de vorige jaren deden vragen we om een klein, liefst zelfgemaakt hebbedingetje in  de vorm van " een leuke sleutelhanger" in elkaar te knutselen en in te pakken.

Als je naar huis gaat krijg je dan een sleutelhanger mee als herinnering.

Veel groetjes Van Carine en Sonja Naald en Draad Schoten 














                     

2 opmerkingen:

  1. Leuk, Carine, we zullen er zijn! Ik kan al op zoek gaan naar patroontje mooie sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mama! Dat zal weer gezellig worden met al die naaimadammekes! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen