donderdag 16 november 2017

De week is voorbijgevlogen. En het was weer feest in de klas van Naald en draad.

Kerstballen maken. Hier en daar her en der zag ik Kerstballen de revue passeren. Lijkt nieuw? Niet voor mij. Maar ok er is precies interesse en we zetten het op de cursuslijst voor het najaar. Vandaag was het dan zover en de piepschuim ballen en speldjes werden bovengehaald. 
In mijn kaften de uitleg zitten zoeken.... terug in de tijd 1985 .... maar ok up to date in de leukste stofjes en tevreden cursisten! Nog opgang lusjes en strikjes en ze zijn klaar voor in de boom of om in een schaal te leggen zoals ik doe. Het was een leuke les!


Volgende week gaan we kerstboompjes maken. 

De heksen van Lief zijn ook een feit! 
Wat een dotjes!
Lange haren in de wind...
En zijn ze niet lief... Lief haar heksen?

Was er ons Monique ... jarig en de traktatie was LEKKER! 
Moest snel zijn met mijn foto apparaat ...smullen!
Had ik ook nog een verrassing voor Monique in petto we hebben haar dekentje afgemaakt... 
Marita en ikzelf. Tussen twee groepen in zat ik te werken aan de wafelsteek, mooi maar zo een draadvreter deze steek. Dat haal ik nooit! Dan maar aan de stokjes verder. En ons Marita de goede ziel heeft vrijwillig mijn start verder gezet en zie het resultaat...
Een dik tevreden Monique. Veel plezier ermee!
Groetjes Carine
Tot later met nog mooie foto's 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten