vrijdag 3 november 2017

November.

Als ik terug denk aan vroeger dan is het in november aan het vriezen. Kreeg ik als kind nieuwe kleren om de winter door te komen. Een 'dikke anorak' en zondagse kleren en dat mocht je dan aan doen op 1 november. Tegen Pasen was dat weer zoiets en dan mocht je dat aandoen met Paaszondag. 

Nu koop ik kleren als ik iets leuks zie, want zoeken naar iets, klinkt raar maar waar ik kan de hele Wijnegem shopping aflopen en niets vinden.... . Deze week was het vakantie. Dochter en zoon hadden ook vrij. Wij met ons drietjes een nam op toer. Was niet druk in de winkels. En ik had graag een nieuwe basic zwarte lange broek. Kan je met veel combineren. Laatste dag van een kortingbon dus mooi meegenomen. 

November, de maand waar we ook onze dierbaren herdenken en een bloemetje brengen...

Nog steeds is het hier lekker weertje en kunnen we genieten van het najaarszonnetje.

Tijd voor een blogje... ik heb nog een paar mooie quilts te laten zien en prachtig handwerk. Even in mijn archief duiken... dit is het resultaat van een lesje hexagon in het groot origami. 
Waar de leuke hexi's in verwerkt zullen worden?
Ik kan je er alvast eentje laten zien.
Als je het live wil zien kan je best een sanitaire stop maken bij Nelly's coffeĆ©shopje  in Antwerpen naast het stadhuis. 
Een paar heksen zijn bij ons ook binnengestapt sommige helemaal klaar, andere druk in de afwerkingsfase deze zijn van Maria.
Lief is bezig aan prachtige coiffures. 
Ons Maria...
Martine en haar heksen.

Lea is aan het knippen begonnen en nu wordt het werk nog mooier!


Liliane is bezig met een immens werk en het wordt prachtig! Ze werkt er soms zes uur per dag aan.


Fijne vrijdag groetjes Carine











Geen opmerkingen:

Een reactie posten